Дивани для нірвани
Передзвонити
Вам?

Корпоративні клієнти

Нашими клієнтами є як фізичні, так і юридичні особи.

Клієнти нашого інтернет-магазину купують меблі для різних цілей: в спальні, вітальні, кухні, офіси, кафе, бари, ресторани або на дачі.

Більшість покупців повертаются звону, тому що вони задоволені товарами, послугами, службою доставки та якістю збірки.

Ми намагаємося підтримувати імідж, і ми робимо все можливе, щоб наша компанія відповіла девізу "Інтернет-магазин диванів №1". Для нас важливо, щоб клієнт обслуговувався на найвищому рівні та залишався задоволеним придбанням протягом тривалого часу.

Тому ми пропонуємо кожному клієнту індивідуальний підхід, високий рівень обслуговування та гарантію якості.

Завдяки цим принципам інтернет-магазин "Дивани для Нірвани" став надійним партнером багатьох відомих компаній. Для корпоративних клієнтів ми можемо запропонувати систему знижок та вигідних рекламних пропозицій. Також є можливість працювати з платниками ПДВ. Ми цінуємо корпоративні відносини та підтримуємо довгострокове партнерство.

Можливі питання наших клієнтів щодо доставки меблів через перевізників, та причини, чому не варто хвилюватись:
  • Для замовлення меблів потрібна передоплата. Якщо відправлю гроші, та не отримаю своє замовлення, треба буде «вибивати» гроші
  • Мені можуть доставити не той товар, що я замовляв (інший колір, розмір, і т.д.)
  • В результаті транспортування меблі будуть пошкоджені
ico
Для замовлення меблів потрібна передоплата. Якщо відправлю гроші, та не отримаю своє замовлення, треба буде «вибивати» гроші

Наша компанія на меблевому ринку України вже більше 15 років. Ми являємося офіційними дилерами більш ніж 40 меблевих фабрик. «Дивани для нірвани» - офіційно зареєстрована торгівельна марка.

Про будь-який обман з нашого боку стало би відомо, а для нас дуже важлива репутація нашої компанії.

ico
Мені можуть доставити не той товар, що я замовляв (інший колір, розмір, і т.д.)

Відтінки кольорів на моніторі комп’ютера та смартфона можуть незначно відрізнятись від реальних кольорів меблів. Втім це актуально і для будь-якого іншого товару, який замовляють в інтернет-магазинах

Колір, розмір, комплектність мають бути зафіксовані в Договорі, або в емейл-листуванні з менеджером нашого магазину. Ми несемо матеріальну відповідальність за те, щоб Ви отримали в точності той товар, який було обумовлено і передоплачено.

ico
В результаті транспортування меблі будуть пошкоджені

Ми страхуємо Ваші меблі на той випадок, якщо їх буде пошкоджено в процесі транспортування. Оглядайте уважно меблі, коли приймаєте меблі від перевізника, звертайте увагу на цілісність упаковки. Якщо упаковка явно пошкоджена, і є ознаки пошкодження меблів, напишіть акт відмови перевізникові, і не приймайте пошкоджений товар. Ми оплатимо всі витрати, пов’язані з повторною доставкою товару.

Але чесно кажучи, такі неприємні ситуації трапляються вкрай рідко, отже вам не варто хвилюватись

Автомобиль для перевозки мебели