Каталог диванів

Повернення товарів

Пункти статті 9 " Закон про захист прав споживачів", говорять про те, що покупець має право повернути або обміняти товар, який не задовольняє його з якихось причин. При цьому підкреслюється, що товар, що повертається, не повинен був бути у використанні. Термін повернення, що гарантується законом – 14 днів.

Обмін та повернення товару

Меблі, які покупець хоче повернути в магазин або замінити, повинні відповідати ряду умов:

  • Збереження товарного вигляду (товар не повинен мати жодних пошкоджень, подряпин, не повинно бути потертих місць, сколів на поверхні тощо);
  • Повне збереження споживчих властивостей;
  • Не порушені пломби;
  • Чи не зірвані ярлики;
  • Не порушено цілісність упаковки;
  • В наявності інструкція до товару, що додається;
  • Є маркування виробника;
  • Є документ про оплату (чек, товарна накладна тощо), який було видано під час купівлі.

Що ж до обміну, то покупцю може бути запропонований аналогічний товар. Якщо такого на даний момент у продажу немає, покупець має пріоритетне право отримати його, коли товар надійде у продаж, про що продавець повинен повідомити покупця.

Для того, щоб отримати гроші за товар, що повертається, покупцю необхідний паспорт. Вартість товару, що повертається, відшкодовується при дотриманні всіх вищевказаних умов у день звернення, а якщо необхідної суми в наявності немає, для повернення грошей допускається семиденний термін. Якщо для повернення використовується послуга доставки, її оплачує покупець.

Які товари не підлягають поверненню?

Кабінет Міністрів своєю ухвалою затвердив перелік товарів, які не можуть бути повернені або обміняні. Зокрема, це стосується куплених у нашому магазині меблів, які були виготовлені на замовлення покупця, оскільки вони мають індивідуальні габарити або оббивку. Подібний товар не підлягає обміну, ні поверненню.

Отже, в магазині Дивани для Нірвани не провадиться повернення товарів, що відповідають наступним пунктам:

  • Диван був пошкоджений після покупки або складання.
  • Було пошкоджено або порушено упаковку матраца.
  • Матрац має очевидні ознаки перебування у використанні.
  • Меблі були зібрані або спеціально привезені під індивідуальне замовлення.
  • Проданий товар належав до категорії знижених у ціні.

Цей перелік повністю відповідає Закону “Про захист прав споживачів”, Постанові КМУ №172 від 19.03.1994 р. “Про реалізацію окремих положень Закону України” “Про захист прав споживачів” та інших нормативних документів.

При отриманні замовник має право

Насамперед замовник має право зробити замовлення на власний розсуд, замовивши або вибравши з того, що представлено в магазині, відповідний товар. Вказавши всі параметри (тип меблів, колір оббивки, фірму-виробника, ціну, габарити тощо), покупець, приймаючи покупку, має право на:

  • особиста присутність чи присутність свого представника;
  • ретельний огляд виробу, включаючи окремі деталі;
  • перевірку фасадів та скляних елементів, щоб переконатися, що вони не пошкоджені;
  • звіряння комплектації виробу, його кольору і т.д. із бланком замовлення.

Якщо меблі були прийняті замовником, то наступна заміна тієї чи іншої деталі проводиться за його рахунок.

Якщо замовник виробляє самовивіз, меблі повинні бути оглянуті на складі магазину відповідальною особою. Після підтвердження цілісності продукції, що вивозиться самостійно, пошкоджені при транспортуванні деталі не можуть замінити безкоштовно.

Замовник має право на збирання меблів представниками магазину Дивани для Нірвани. При цьому слід пам'ятати, що складання є окремою послугою, яка може бути надана тільки після того, як здійснено повну оплату вартості товару та його доставки.

Ще одним правом покупця є надання послуги доставки та занесення в квартиру чи будинок. Всі розцінки та умови вказані на нашому сайті у розділі “Доставка”.

Покупець має право на безкоштовну гарантію. Компанія Дивани для Нірвани гарантує якість своєї продукції, підтверджуючи його сертифікатами виробника та його гарантією. Щоб реалізувати це право, краще довірити складання меблів спеціалісту компанії. Якщо ж минуло більше трьох днів від того моменту, коли було здійснено покупку, до того, як здійснено перевірку на цілісність, безкоштовна гарантія не діє. Це саме стосується і меблів, які були зібрані покупцем самостійно.

Гарантійне обслуговування проводиться не пізніше 60 робочих днів.

Правила експлуатації меблів

Експлуатація меблів повинна здійснюватися відповідно до інструкції до неї. Користуватися меблями необхідно строго з функціональним призначенням. Основні вимоги для правильної експлуатації:

  • Відповідна температура (не нижче +2 °C) та вологість (не вище 70%);
  • Меблі не можна розміщувати в безпосередній близькості до опалювальних приладів;
  • Якщо ви хочете поставити на поверхню меблів гарячу чашку, тарілку, праску тощо, використовуйте спеціальні підставки з теплоізоляційними властивостями;
  • Бережіть меблі від механічних впливів, не ставте на них тяжкості чи предмети, що мають гострі краї;
  • Не допускайте попадання на меблі не тільки агресивних рідин, а й простої води;
  • Для догляду за меблями використовуйте спеціальні засоби;
  • Для встановлення меблів поверхня підлоги має бути рівною.

 

Автомобиль для перевозки мебели
відгуків