Гарантія
Гарантійне обслуговування меблів здійснюється відповідно до вимог та умов, визначених Законом України "Про захист прав споживачів".
Гарантійний термін обчислюється з дати передачі (доставки) меблів до клієнта.
Схема роботи: якщо є претензії до якості меблів від клієнта, необхідно оформити форму скарги / претензії у вільній формі та передати її в магазин, де було здійснено покупку товару.
Якщо можливо, зніміть причину скарги на цифрову камеру та надішліть на адресу електронної пошти фабрики з повною інформацією про покупку (місто, покупець ІФ, магазин, назва моделі, тканина тощо).
Гарантійні умови
-
Гарантійний термін для продукту становить 18 місяців з дати виготовлення. Гарантійний термін починається з моменту доставки продукту до дому покупця. Зверніть увагу, на всі моделі торгівельної марки Amely гарантійний термін становить 24 місяці!
-
Гарантійне обслуговування включає в себе проведення ремонтних робіт та заміну дефектних частин виробів. Гарантійний термін у цьому випадку продовжується на період ремонту виробу.
-
Термін служби виробу - 10 років.
-
У випадку придбання дисконтних меблів - претензії за якість і зовнішній вигляд не приймаються.
-
Недоліки продуктів, що виявлені протягом гарантійного періоду та виникли з вини Фабрики, будуть безкоштовно ліквідовані сервісною службою Фабрики.
-
Претензії на вигляд товару, неповноти комплектації, а також недотримання замовлення приймаються тільки під час отримання продукту. У майбутньому такі претензії не будуть прийняті, вся робота виконується лише за рахунок покупця.
-
У паспорті продукту є гарантійна картка, яка служить підтвердженням хорошого стану продукту при його придбанні. Квиток підписується продавцем і покупцем.
Характер дефекту визначається експертом підприємства, який складає звіт про експертизу при розгляді меблів, про який повідомляється покупець.
Випадки, коли немає гарантійного обслуговування:
- Закінчивася термін дії гарантії.
- Невиконання умов експлуатації при використанні меблів у вологих приміщеннях.
- Наявність механічного пошкодження продукту.
- Перевищення дозволених навантажень на механізми трансформації.
- Пошкодження продукту або його втрата внаслідок форс-мажорних обставин (стихійні лиха, пожежа, повені, нещасні випадки, використання неякісних продуктів по догляду за меблями тощо).
- Пошкодження продукту в результаті навмисних або помилкових дій споживача.
- Пошкодження продукту, спричиненого попаданням сторонніх предметів, рідин, тварин, комах тощо.
- Наявність слідів стороннього втручання у продукт або ремонт самого продукту або організацій, підприємств або осіб, не авторизованих Заводом.
- Пошкодження продукту в результаті змін у його конструкції.
- Використання продукту для виробничих цілей.
- На оббивці і кришках подушок, виготовлених у тканині покупця.
- За відсутності чітко оформленої гарантійної картки або наявності змін та доповнень до гарантійної картки.
У цих випадках послуга надається за рахунок покупця за фабричною ціною
Дефектами меблів не є:
- Незначні відмінності у відтінках і текстурі облицювальних тканин і шкір.
- Незначні відмінності у відтінках кольору та різниці в лакофарбовому (декоративному) візерунку.
- Легкі складки на матеріалі підкладки м'яких елементів, що виникають після видалення навантажень і зникають після легкого розгладження вручну.
- Відхилення від загальних розмірів ± 2-3см. Для одного продукту (за ГОСТ 19917-93).
- Малі тріщини волосся ("ефект крекінгу"), накладки меблевого покриття з натуральної шкіри, що виникають під час експлуатації меблів.
Претензії на забруднення виробів, що виникають під час експлуатації меблів, НЕ ПРИЙМАЄТЬСЯ!


