Дивани для нірвани
Передзвонити
Вам?

Гарантія

Гарантійне обслуговування меблів здійснюється відповідно до вимог та умов, визначених Законом України "Про захист прав споживачів".

Гарантійний термін обчислюється з дати передачі (доставки) меблів до клієнта.

Схема роботи: якщо є претензії до якості меблів від клієнта, необхідно оформити форму скарги / претензії у вільній формі та передати її в магазин, де було здійснено покупку товару.

Якщо можливо, зніміть причину скарги на цифрову камеру та надішліть на адресу електронної пошти фабрики з повною інформацією про покупку (місто, покупець ІФ, магазин, назва моделі, тканина тощо).

Гарантійні умови

  1. Гарантійний термін для продукту становить 18 місяців з дати виготовлення. Гарантійний термін починається з моменту доставки продукту до дому покупця. Зверніть увагу, на всі моделі торгівельної марки Amely гарантійний термін становить 24 місяці!
  2. Гарантійне обслуговування включає в себе проведення ремонтних робіт та заміну дефектних частин виробів. Гарантійний термін у цьому випадку продовжується на період ремонту виробу.
  3. Термін служби виробу - 10 років.
  4. У випадку придбання дисконтних меблів - претензії за якість і зовнішній вигляд не приймаються.
  5. Недоліки продуктів, що виявлені протягом гарантійного періоду та виникли з вини Фабрики, будуть безкоштовно ліквідовані сервісною службою Фабрики.
  6. Претензії на вигляд товару, неповноти комплектації, а також недотримання замовлення приймаються тільки під час отримання продукту. У майбутньому такі претензії не будуть прийняті, вся робота виконується лише за рахунок покупця.
  7. У паспорті продукту є гарантійна картка, яка служить підтвердженням хорошого стану продукту при його придбанні. Квиток підписується продавцем і покупцем.

Характер дефекту визначається експертом підприємства, який складає звіт про експертизу при розгляді меблів, про який повідомляється покупець.

Випадки, коли немає гарантійного обслуговування:

  • Закінчивася термін дії гарантії.
  • Невиконання умов експлуатації при використанні меблів у вологих приміщеннях.
  • Наявність механічного пошкодження продукту.
  • Перевищення дозволених навантажень на механізми трансформації.
  • Пошкодження продукту або його втрата внаслідок форс-мажорних обставин (стихійні лиха, пожежа, повені, нещасні випадки, використання неякісних продуктів по догляду за меблями тощо).
  • Пошкодження продукту в результаті навмисних або помилкових дій споживача.
  • Пошкодження продукту, спричиненого попаданням сторонніх предметів, рідин, тварин, комах тощо.
  • Наявність слідів стороннього втручання у продукт або ремонт самого продукту або організацій, підприємств або осіб, не авторизованих Заводом.
  • Пошкодження продукту в результаті змін у його конструкції.
  • Використання продукту для виробничих цілей.
  • На оббивці і кришках подушок, виготовлених у тканині покупця.
  • За відсутності чітко оформленої гарантійної картки або наявності змін та доповнень до гарантійної картки.

У цих випадках послуга надається за рахунок покупця за фабричною ціною

Дефектами меблів не є:

  • Незначні відмінності у відтінках і текстурі облицювальних тканин і шкір.
  • Незначні відмінності у відтінках кольору та різниці в лакофарбовому (декоративному) візерунку.
  • Легкі складки на матеріалі підкладки м'яких елементів, що виникають після видалення навантажень і зникають після легкого розгладження вручну.
  • Відхилення від загальних розмірів ± 2-3см. Для одного продукту (за ГОСТ 19917-93).
  • Малі тріщини волосся ("ефект крекінгу"), накладки меблевого покриття з натуральної шкіри, що виникають під час експлуатації меблів.

Претензії на забруднення виробів, що виникають під час експлуатації меблів, НЕ ПРИЙМАЄТЬСЯ!

Можливі питання наших клієнтів щодо доставки меблів через перевізників, та причини, чому не варто хвилюватись:
  • Для замовлення меблів потрібна передоплата. Якщо відправлю гроші, та не отримаю своє замовлення, треба буде «вибивати» гроші
  • Мені можуть доставити не той товар, що я замовляв (інший колір, розмір, і т.д.)
  • В результаті транспортування меблі будуть пошкоджені
ico
Для замовлення меблів потрібна передоплата. Якщо відправлю гроші, та не отримаю своє замовлення, треба буде «вибивати» гроші

Наша компанія на меблевому ринку України вже більше 15 років. Ми являємося офіційними дилерами більш ніж 40 меблевих фабрик. «Дивани для нірвани» - офіційно зареєстрована торгівельна марка.

Про будь-який обман з нашого боку стало би відомо, а для нас дуже важлива репутація нашої компанії.

ico
Мені можуть доставити не той товар, що я замовляв (інший колір, розмір, і т.д.)

Відтінки кольорів на моніторі комп’ютера та смартфона можуть незначно відрізнятись від реальних кольорів меблів. Втім це актуально і для будь-якого іншого товару, який замовляють в інтернет-магазинах

Колір, розмір, комплектність мають бути зафіксовані в Договорі, або в емейл-листуванні з менеджером нашого магазину. Ми несемо матеріальну відповідальність за те, щоб Ви отримали в точності той товар, який було обумовлено і передоплачено.

ico
В результаті транспортування меблі будуть пошкоджені

Ми страхуємо Ваші меблі на той випадок, якщо їх буде пошкоджено в процесі транспортування. Оглядайте уважно меблі, коли приймаєте меблі від перевізника, звертайте увагу на цілісність упаковки. Якщо упаковка явно пошкоджена, і є ознаки пошкодження меблів, напишіть акт відмови перевізникові, і не приймайте пошкоджений товар. Ми оплатимо всі витрати, пов’язані з повторною доставкою товару.

Але чесно кажучи, такі неприємні ситуації трапляються вкрай рідко, отже вам не варто хвилюватись

Автомобиль для перевозки мебели