Хочу поділитись негативним досвідом “співпраці” з меблевою фабрикою «МКС», що знаходиться у м. Черкаси, а також з одним із її реалізаторів МебМаркет.
10 листопада 2017 року мною було укладено договір поставки товару-дивану «Манчестер» з магазином меблів МебМаркет, що знаходиться за адресою: м. Київ, проспект Визволителів, 17, Інтернет адреса: mebmarket.com.ua. Підписантом зі сторони магазину виступав ФОП Качан Павло Олександрович. Вартість дивану 18100 грн. Гарантійний термін експлуатації, згідно паспорту виробу фабрики МКС складає вісімнадцять місяців.
Зазначений диван мені було доставлено аж 25 січня 2018 року, отже через два місяці і два тижні(дякую хоч так). Коли заносили диван в квартиру вантажники зламали гіпсокартонну арку, в подальшому довелось проводити відновлювальні роботи. Проте я і це вибачив бо був радий, що доставили довгоочікуваний диван, але далі буде…
Даний диван у мене знаходиться у вітальній кімнаті та використовується у день, спальне місце за весь час розкладалось тричі для гостей, які залишались на ночівлю. Так, 27 травня 2018 року після вище вказаної ночівлі, я почав складувати диван і звернув увагу, що на підлозі під спальним місцем перебувають ламелі з їх пластмасовими тримачами в кількості 6 штук. Коли підняли спальне місце дивану, на наше здивування зрозуміли, що ламелі з тримачами зовсім не закріплено(можливо тримаються на солодкій воді з цукром), при цьому самі пластмасові тримачі частково деформовані. Роздивившись ближче стало цілком очевидно, що дані тримачі зроблено з неякісної та тонкої пластмаси і не розраховані щоб їх використовувати для такого типу габаритного дивану(до речі це підтвердили і інші особи, які займаються продажем диванів). Через декілька днів, вже від звичайного сидіння випало ще декілька зазначених ламелів.
Зважаючи на це я зателефонував за номером телефону, що вказаний на сайті магазину меблів, а саме 050 380-99-00 та детально розповів про гарантійний випадок. На що мене попросили на електронну адресу магазину 6187575@gmail.com направити відповідні фото. Однак, в подальшому на протязі більше одного місяця неодноразово спілкуючись, як з реалізатором цього товару, так і з керівництвом фабрики МКС за номером телефону 067 661-54-41, як заміни товару належної якості, чи то ремонтних робіт не проведено.
В кінцевому рахунку із всього цього спілкування, склалось враження, що фабрика «МКС» та її реалізатор МебМаркет зовсім не цікавляться своїм авторитетом та не турбуються за своє бізнес майбутнє. Головне для них це сьогодні та побільше продати…
Отже, раджу всім обходити стороною ці не порядні «горе-підприємства».
Дивани для нірвани,
12.07.2018
Юрій, нам дуже шкода, що у Вас склалася така ситуація. Ми постійно переконуємо клієнтів купувати меблі тільки у перевірених та надійних продавців і фабрик. У свою чергу можемо сказати, що звичайно, у нас теж бувають іноді ситуації з браком або неякісним товаром, але ми завжди йдемо назустріч клієнтам і за весь час існування магазину жодного з них не обманули та не залишили один на один з проблемою! Вдалих Вам покупок у майбутньому.